Dagen före Julafton

Martin åkte till Kuba i morse,så jag har väl inte varit på mitt bästa humör idag. Och jag kan erkänna att det inte var ett lätt avsked & att det kom några stänk tårar. Men vi har spenderat så mycket tid det bara har gått tillsammans de här sista dagarna som varit. Så även om jag är lite självisk och vill att han ska stanna hemma hos mig hela lovet så hoppas jag att han får det jättebra. Vilket jag har bestämt att jag också ska ha, det här betyder ju egentligen bara lite mer tid att spendera med vännerna så det känns ju skönt. Även om jag kommer sakna honom jättemycket. Speciellt på kvällarna när jag får ligga alldeles ensam och frysa i min säng :( Men han har lovat att ringa några gånger :), så jag får väl sitta hela lovet och vänta framför telefonen som en annan gammal kärring..

Idag har jag varit i Vällingby centrum och inhandlat de sista julklapparna. Tog även en sväng förbi mormor & morfar (som igentligen var syftet till att vi åkte dit överhuvudtaget) och det var mysigt att få träffa dem såhär till jul. Då vi inte kommer att fira den med dem i år. Nu är det inte lång tid kvar! :) 24, 23, 22, 21... 3, 2, 1 dag kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0