Annas önskelista

Nu är det ju så där lagom långt kvar till jul att det nästan börjar pirra i kroppen. Därför tycker jag att det är dags för mig att skriva en önskelista. Så att jag verkligen får veta vad jag ska önska mig. Har skrivigt upp lite undan för undan som jag har kommigt på något i ett block.
 Så här ser den då ut:

1. Laptop
2. Guldhalsband med något litet hänge.
 (Supersött)
3. Väska
 (Filippa K)

4. Stövlar

5. Låga/höga svarta pumps

 (Filippa K)
6. Tomas Sabo smycke med hängen

7. Jeans
8. Skinnhandskar
 (Filippa K)
9. Kofta, LaRedoute

10. Underkläder

11. Presentkort/Pengar

Uppdatering:
12. En ängel från Willow Tree
13. Biljetter till Gökboet med Bounce


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0