5 december

Idag har varit helt annorlunda än vad jag hade tänkt. Vad som skulle bli veckans jobbigaste dag, blev istället världens slappaste. Jag hade franska läxa, vilket jag inte behövde göra då jag försov mig och missade den lektionen (som jag skrev i föregående inlägg) I vilket fall som helst så kom jag till skolan i god tid till min andra lektion, naturkunskap, där min grupp skulle lämna in en rapport som vi istället nu behövder göra tills på fredag. Sen skulle jag ha matteprov, men det blev också inställt då vår mattelärare vabade.
Så istället fick vi sluta tidigt och jag & Sofie åkte in till stan. Vilket var väldigt mysigt! Vi fikade, pratade och gick runt och tittatde på julklappar.

Några julklappar blev det dock inte, men jag köpte en tröja på H&Ms barnavdelning som jag tyckte var söt :)

image197

 
(Slänger även in en bild på mina nya sockor som jag köpte på kappahl igår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0