Fun time

Igår var det Gröna lund som gällde. vi åkte dit vid två nån gång och kom hem runt halv ett. Eftersom jag inte varit där på några år förundrades jag över hur litet det hade blivigt! jag menar, jag kommer ihåg det som världens största plats med massa skoj. men efter att ha åkt allt blev jag nästan lite besviken över att det inte fanns mer. men men det var hur som helst jätteroligt ändå & jag måste bara berätta hur stolt jag är över mig själv! Efter att ha stått i kö och skakat i en 10 minuter åkte jag fritt fall för första gången. Usch vilken känsla! Fick ungefär den här yrseln när jag satt där uppe. magkänslan ska vi inte prata om:
 image78





















Och till er alla som nu tror att jag är världens fegis, som inte åkt fritt fall förens nu... ja till er kan jag väl säga att det kan vara lite sant. men då menar jag lite. jag vet inte vad det är med fritt fall men det är verkligen den enda attraktionen jag alltid velat åka men aldrig åkt. Konstigt det där.. Men nu har jag åkt den med! Woho!

Jag förstår bara inte mig själv ibland. jag får nästan panik varenda gång jag står i kö till en attraktion, men sen när jag väl åker dem tycker jag det är hur kul som helst. Så lite modig tycker jag allt att jag är. jag åker ju faktiskt ändå allt (tillslut).

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0