Derby

Internet hemma har varit lite krångligt så jag har inte kunnat skriva på hela helgen. Men som "tur" är så är mina föräldrar skilda och den här datan fungerar ;)

En liten uppdatering om vad jag har haft för mig i helgen:
Fredagen spenderades hemma hos mig på min baksida med ett härligt gäng kompisar. Vi satt och grillade runt vår eldplatts fram mot småtimmarna och hade mycket trevligt.
Lördagen var en bastukväll hos sofie, och söndagen en riktig slappdag om mitt minne mins rätt från igår.

Idag har även den varit en ganska slapp dag, förrutom att jag var med pappsen & syster min och tittade på derbymatchen (dif - hammarby). Behöver jag säga vilka som vann?

Jag säger bara heeja djurgårn'! ;) /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0